top of page

ATLGroup v5 Group

Public·82 members

[[Horloge!!!]^] HHC Heracles kijken 1 november 2023

2 uur geleden — [VOETBAL!!!]+]] HHC Heracles kijken live 1 november 2023 8 uur geleden — Vanavond spelen we op een bomvolle Boshoek tegen · Heracles Almelo!

Voetbalwedstrijden die Vandaag Live worden uitgezonden 7 uur geleden — Bekijk alle voetbalwedstrijden die vandaag op televisie te zien zijn in een handig tijdschema. Naar welke voetbal wedstrijden op TV ga jij vandaag kijken? Ik hou me daar vooral bezig met de digitalisering binnen de organisatie en het onderwijs. Erg leuk en ook daar werk ik in een mooi team. Als trainer ga ik mijn 4e seizoen in bij Juventa’12. De eerste 3 jaar waren roerig door de overstap naar de zaterdag en Corona natuurlijk. Ik heb een erg jong team met veel talent en potentie, dat moeten we de komende seizoenen verder ontwikkelen en we moeten minimaal naar de zaterdag 3e klasse. Wat is jouw top 3 van beste amateurs; waar je mee-of tegen gespeeld hebt? Kevin Winter – Die speelde in het eerste kampioensjaar met HHC bij IJsselmeervogels en het tweede bij Lisse. Beide jaren werd het team waarin hij speelde landskampioen, echt een heel goede en slimme speler. Stefan Buitenhuis – Medespeler bij HHC, speelde op 10 en had als geen ander het vermogen tussen linies te spelen. Verder een speler met een fluwelen techniek en een heel aardig en sociaal mens. Drewes Jansen – Speelde in mijn tijd bij HHC bij Harkemase Boys en wij waren in die wedstrijden altijd tot elkaar veroordeeld. Geslaagd en gezellig HHC-De Haere walking football 13 dec 2018 — Het team van Heracles werd toernooiwinnaar en ging uiteindelijk met de beker naar huis. /uploads/wf_dsc05439.jpg. Het HHC-De Haere walking ... HHC Hardenberg De voorverkoopavond voor HHC - Heracles exclusief voor onze trouwe leden is op 17 oktober! We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde supportersavond! In ... Voorbeschouwing HHC - Heracles Almelo 2023/2024 10 uur geleden — HHC - Heracles Almelo Opstelling HHC Opstelling Heracles Almelo Live HHC - Heracles Almelo Live HHC - Heracles Almelo kijken HHC - Heracles ... Veel strijd maar altijd fair, ik heb ervan genoten. Wat is je mooiste herinnering aan een trainer? Bij dit soort vragen moet ik gelijk denken aan een moment met Gert-Jan Verbeek. Ik speelde bij Heracles en ging op uitnodiging van Jelle ten Rouwelaar samen met een collega speler kijken bij een Champions League wedstrijd. Het was echter woensdag en de vrijdag erna moesten we weer spelen. Verbeek zei niks maar liet ons de volgende ochtend wel bij hem op kantoor komen. Hij waardeerde dat we dit soort wedstrijd bezochten maar vond het minder verstandig dat we dat zo kort voor onze wedstrijd deden. Lange reistijd in een auto, weinig rust, enz. [[Voetbal!!]<<<] Heracles PEC kijken streaming 1 oktober 202 [Voetbal!!]<<<] Heracles PEC kijken streaming 1 oktober 2023 Heracles Almelo · NEC · PEC Zwolle · PSV · RKC · Sparta · Twente · Utrecht · Vitesse . Panenka Rotterdam 23 uur geleden — 18:45 hhc - heracles 20:0 ijsselmeervogels - sparta 20:30 west ham - arsenal 20:45 bournemouth - liverpool 21:15 man united - newcastle united. donderdag 2 ... Onlangs kwamen we door het overlijden van Kevin Aman weer bij elkaar. Een trieste aangelegenheid maar je merkt op zo’n moment wel dat, ondanks dat je elkaar lang niet hebt gezien, een echt team voor altijd een team blijft. Ben je liever trainer of speler? Er is niets mooier dan zelf voetballen, beetje cliché maar dat is het echt. Ik kan echter ook enorm genieten van het trainersvak, het maximale uit je team proberen te halen en dat terugzien op het veld geeft enorm veel voldoening. Waar ben je het meest trots op? Dat ik van mijn 18e tot mijn 36e op een heel hoog niveau heb kunnen voetballen, zowel betaald als bij de amateurs. En alle prijzen die ik in het amateurvoetbal heb gewonnen, als je er zo over nadenkt dan was het best wat. Wat is je mooiste herinnering? De eerste wedstrijd die we met HHC speelden in het kampioenschap van Nederland nadat we kampioen werden in de Hoofdklasse C. We moesten uit tegen Rijnsburgse Boys en iedereen achtte ons kansloos in een mini competitie met Rijnsburg en IJsselmeervogels. Dat waren we achteraf ook, maar de eerste wedstrijd wonnen we en we speelden Rijnsburgse Boys helemaal van de mat. Wat doe je nu en wat zijn je ambities/wensen? Ik werk als Digital Marketing- en Communicatie Strateeg in het Medialab team van de Universiteit Twente. Heracles Nieuws - Het meest actuele en grootste Heracles 30-10 (19:44) Vooruitblik HHC Hardenberg - Heracles Almelo (Heracles Almelo Clubsite) kijken, PEC Zwolle aast op plek in het linkerrijtje (Tubantia) 01-10 ... Rob Hoekschop in gesprek met: Gerard Kocks - Sport in TwenteSpelersprofiel: Naam, Gerard Kocks Geb. datum: 13-09-1976 Voetbalperiode: t/m de C-jeugd: SC Erica B en A jeugd: FC Emmen 1995 – 2001: FC Emmen 2001 – 2003: Heracles Almelo 2003 – 2010: HHC Hardenberg 2010 – 2012: DETO Twenterand Wanneer en waarom ben je gestopt? Na mijn periode bij DETO ben ik gestopt vanwege fysieke klachten. Ik had veel last van mijn enkel doordat botsplinters in mijn kraakbeen staken. De keuze was toen opereren of stoppen. HHC Heracles kijken live stream 1 november 2023 13 uur geleden — HHC Heracles kijken live stream 1 november 2023. Bekijk alle voetbalwedstrijden die vandaag op televisie te zien zijn in een handig tijdschema. Op dat moment was ik 36 jaar. Hoe zou je jezelf als speler omschrijven? Ik was een controlerende middenvelder met een goede (lange) trap en afstandsschot in mijn linkerbeen. Verder stond ik wel bekend om mijn loopvermogen en organiserende kwaliteiten. Had jij een specialiteit als speler? Ik denk dat dat het afstandsschot was. Ik heb niet heel veel doelpunten gemaakt in mijn carrière maar de meeste waren wel van grote afstand, vaak van buiten de 16 meter. DETO of HHC? Beide zijn mooie clubs en heb ik goede herinneringen aan, dus een lastige keuze. Dan kies ik toch voor HHC vanwege de lange tijd dat ik er gespeeld heb en de vele prijzen die we er gewonnen hebben. Dat maakt toch of een generatie lang wordt herinnerd. C. - Heracles Almelo ESPNza. 3 feb 202421:00 Heracles kijken: EredivisieNu Heracles weer in de Eredivisie speelt zijn alle wedstrijden live te zien op TV. Dit was in de eerste divisie niet het geval. Alle 34 Eredivisie-wedstrijden van Volendam zijn live te zien bij ESPN. ESPN bestaat uit 4 zenders, waarvan ESPN 1 vaak standaard in het TV-pakket zit. Voor alle 4 de zenders is een aanvullend TV-pakket voor nodig. Dit kost meestal tussen de €10 en €15 per maand. Na elke speelronde zijn de samenvattingen van de Eredivisie wedstrijden gratis te zien bij de NOS. Meestal wordt de samenvatting een dag later geupload op het Youtube-kanaal van de Almelose club. Heb je, met de kennis van nu, het maximale uit jezelf als voetballer gehaald? Met de kennis van nu is het altijd makkelijk om te zeggen waar je er meer uit had kunnen halen. Zo was ik bijvoorbeeld in de beginjaren van mijn carrière best verlegen en had ik me meer kunnen laten gelden in het veld, maar zo zat mijn karakter op dat moment niet in elkaar. Ik heb er wel altijd 100% voor geleefd en heb tijdens mijn carrière het gevoel gehad dat ik alles eruit gehaald heb. SC Heracles ’74 of Emmen? Emmen heb ik het grootste deel van mijn carrière gespeeld. Ondanks dat ik maar 2 seizoen bij Heracles heb gespeeld kies ik toch voor Heracles. HHC Heracles kijken streaming 1 november 2023 2 uur geleden — HHC Heracles kijken streaming 1 november 2023 7 uur geleden — TOTO KNVB BEKER Livestream 18.45 uur: HHC Hardenberg – Heracles Almelo - HHC ... Voetbal op TV vandaag: Woensdag (01/11/2023) 13 uur geleden — HHC Hardenberg tegen Heracles Almelo; IJsselmeervogels tegen Sparta kijken. Sommige van deze opties vereisen sportabonnementen, sommige ... LIVE HHC - Heracles Almelo 2023/2024 (1-0) 53' || 01-11-2023 om 18:45 uurIn de 2023/2024 neemt HHC het woensdag 1 november 2023 om 18:45 uur in eigen huis op tegen Heracles Almelo. De wedstrijd wordt gespeeld in Sportpark de Boshoek in Hardenberg. Via de HHC - Heracles Almelo live update stream op deze pagina blijf je gedurende de wedstrijd op de hoogte van alle belangrijke gebeurtenissen in het stadion. Voorafgaand aan de wedstrijd vind je op deze pagina een voorbeschouwing en zodra deze bekend zijn de opstellingen van de beide teams. Na de wedstrijd kan je op deze pagina terecht voor een uitgebreide nabeschouwing met alles wat je over deze wedstrijd moet weten. FC Emmen vond ik op het moment dat ik er speelde een vrij kille en arrogante club. Ze hadden wat last van grootheidswaanzin, vooral in de top van de organisatie. Toch heb ik veel aan die club te danken en is de situatie op dit moment veel anders, ik heb ook erg veel waardering en sympathie voor ze gekregen de afgelopen seizoenen. Bij Heracles stapte ik binnen bij een warme club en voelde ik me gelijk thuis. Heracles Almelo kijken? Actuele overzicht op Sport-kijken.nl Heracles live kijken. Zie in één oogopslag waar de komende wedstrijden te zien HHC Hardenberg HHC Hardenberg - Heracles Almelo Heracles Almelo, ESPN, wo, 1 ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page