En Cercle? Cercle miste de promovering op één haar. Na de competitie werd in een testmatch tegen het ex aequo tweede geklasseerde Patro Eisden achter de Kazerne te Mechelen met 1-2 verloren. Het jaar erop was het eindelijk Bingo! Na 15 jaar steeg Groen-Zwart weer naar 's lands hoogste afdeling. Jij was erbij in twaalf matchen – in ' slechts' twaalf matchen? De viering in de Brugse Stadshallen, waar we natuurlijk door burgemeester Van Damme ontvangen werden, is mij het best bijgebleven. Dat ik het lastig had om een vaste plaats in de eerste ploeg te krijgen, lag onder meer aan de toegenomen concurrentie.
KRC HARELBEKE - officiële website Volgende wedstrijd. Minuut. Datum01 nov 20:30. R. Standard De Liege 1 A. VS. Racing Club Harelbeke 1. Bekijk voorbeschouwing Voorbeschouwing Harelbeke U19 A ...
Ieder jaar opnieuw had de Hollandse voorzitter het in zijn toespraak over "Mijnheer De Hond", en keer op keer hield Lucien zich juist genoeg in om niet al te luid te brullen: "D'ho-o-o-ndt! "... Je tweede Cerclejaar, 1959-'60, was weer een prima jaar voor Cercle, nog merkwaardiger dan het vorige, maar jou verging het blijkbaar minder goed. Je had 29 matchen gespeeld het jaar ervoor, en nu slechts 14. Ja, uiteindelijk heb ik bij Cercle hoogten en laagten gekend, en het eerste jaar was veruit het beste. Meer en meer werd mijn werk zo zwaar dat de vier trainingen op een week erg lastig waren voor mij. Hele dagen mee met de ploegen de baan opgaan, buiten, in regen en wind, putten maken voor palen, véél putten soms in nieuwe verkavelingen, en dan 's avonds nog gaan trainen, dat was niet zo vanzelfsprekend. Toen ik in het Kortrijkse werkte, ging het minder om putten en palen en meer om aansluitingen, maar nu ging het voortdurend de zwaardere kant uit.
Hesgoal Live Voetbal Streams: Waar kijken? Racing Santander. Position 1. Ciudad Real. Position 2. Vandaag. 17:30. Antequera Standard Liège - Harelbeke. 2023-11-01, 20:30. Akwa United - Gombe United.
KRC Harelbeke live score, schema & spelerstatistieken KRC Harelbeke scores, wedstrijden, standen en spelerstatistieken · KRC Harelbeke volgende wedstrijd. KRC Harelbeke speelt de volgende wedstrijd tegen Standard ...
Standard Racing Harelbeke kijken live stream 1 november 12 uur geleden — Standard Racing Harelbeke kijken live stream 1 november 2023. 4 uur geleden — Aux Jeux, citoyens! CLUB RTL. 20:00. Voetbal - Beker van België ...
Zelf kon ik wel iets beter met de bal overweg. Dat beetje meer techniek bracht me dan wat dichter bij Gilbert, die een supervoetballer was en het niet toevallig veel verder heeft geschopt dan Roger en ik. Bailliu zal niet de enige medespeler geweest zijn naar wie jij opkeek? Neen, als groentje dat uit eerste provinciale kwam, zag ik vooral op naar de routiniers, naar Marin Roje, Jackie Decaluwé, Robert Serru, Noël Demey...
E3 Harelbeke E3 Harelbeke ; 2. Mathieu van der Poel. +0. Alpecin - DeceuninckADC ; 3. Tadej Pogacar. +0. UAE Team EmiratesUAD.
Ook bij ons, vooraan, liep het gesmeerd. Roger Notteboom was een sneltrein op zijn linkerhoek, Gilbert Bailliu heerste middenin en vooraan links voelde ik mij in mijn sas. We voelden zo aan dat het publiek warm draaide voor ons, en, geloof me, dat gevoel bezorgt je vleugels. Jij was een andere voorspeler dan de twee die je zo-even vernoemt, maar je had toch wel iets van het meest typische van allebei.
tot we moesten vluchten voor de boer. En basket, neen, gezien mijn gestalte waren de ringen nogal hoog voor mij... 'Coureur', dat had ik misschien nog kunnen worden, maar nadat ik een keer te fel had gereden en niet zo gauw mijn adem terugvond, trok de fiets me niet meer aan. Nochtans, mijn vader is coureur geweest. Hij was velomaker, werkte voor coureurs en koerste dus zelf ook.
bwin: Sportweddenschappen | Boost uw winst met 100% tot €50 6 uur geleden — Standard Luik. KRC Harelbeke. Vandaag / 19:30. 1.02. 17.50. 51.00. K Beerschot VA. Club Brugge. Vandaag / 19:45. 6.25. 4.80. 1.36. Nu populair. Voetbal; Tennis ...
Al was hij geen toprenner, toch heeft hij eens de trofee van het Laatste Nieuws gewonnen. Ook herinner ik me nog dat hij eens samen met de vader van Willy Mortier naar de piste in Torhout is geweest. Je was 21 toen je bij Cercle kwam. Bracht je transfer ook een verandering van werk met zich mee? Ja en neen. 'k Heb altijd voor 'de gaze en elektriek' gewerkt. Toen ik in Harelbeke woonde, was dat nog bij Desclée de Brouwer, niet de bekende uitgeverij, maar een van de voorlopers van wat nu, na verschillende tussenstappen, Eandis geworden is.
Voor vele oma's en opa's staat dit jaartal in hun geheugen ingeprent als 'het jaar dat ik (tweemaal) (driemaal) (viermaal) (... ) naar de Expo ben geweest'. Dat dit laatste niet bij álle 'oude ratten' het geval is, wordt bevestigd door ex-Ratje Philemon Desmaele, een naam die klinkt als een klok voor wie Cercle al heel lang volgt in wel en wee. Mijn vader zat in het bestuur van Harelbeke, zorgde voor het materiaal en was 'soigneur'. Er werd nog met van die oude ballen met 'riekoorden' (= rijgkoorden, veters) gespeeld. Daarvan heb ik er zelf nogal wat hersteld, om er daarna met vriendjes op straat mee te voetballen. Ja, voetballen, dat deden we voortdurend. Niet alleen op straat. Zelfs op de 'bilken' waarop het vlas aan het drogen was...
Wat mezelf betreft, mag ik gerust zeggen dat ik iedereen die met Cercle te maken had, van hoog tot laag, aan mijn kant had: Pierre Van Damme, Paul Lantsoght, Louwagie... 'Jossen' Decorte en Proot hebben mij en mijn vrouw zelfs nog meegevraagd om te gaan eten. Ze waren "wree genti". En voor Mon Van Iseghem kon ik niets verkeerds doen. Al die namen doen me nu ook denken aan Lucien D'hondt. Graag een anekdootje? We gingen elk jaar een oefenmatch spelen op NAC Breda.
Standard Racing Harelbeke kijken stream 1 november 2023 15 uur geleden — Standard Racing Harelbeke kijken stream 1 november 2023. Voetbal - Beker van België: Standard Luik - KRC Harelbeke. CLUB RTL | Rechtstreeks ...
Standard-KRC Harelbeke Live wedstrijd - Webfoot.be naar het spel kijken Standard KRC Harelbeke Coupe de Belgique Croky Cup streamen of live op webfoot.be, bekijk de samenvatting, de teamsamenstelling en de ...
(((STROOM**))) Standard Racing Harelbeke kijken live 15 uur geleden — Vlaamse sportliefhebbers kunnen deze livestream op hun smartphone ook bekijken via de gratis Sporza App. De gratis livestream begint om circa ...
LIVE - Standard Liège vs Harelbeke || Beker van Belgie 5 uur geleden — LIVE STREAMING LIVE - Standard Liège vs Harelbeke || Beker van Belgie Watch Live Stream KRC Harelbeke Standard Liège AT KRC Harelbeke Standard ...
Winkels Je favoriete boekenwinkel is altijd dichtbij! Met onze handige online tool vind je snel de dichtstbijzijnde Standaard Boekhandel en daarbij de openingsuren en ...