top of page

ATLGroup v5 Group

Public·82 members

Standard Racing Harelbeke kijken 01/11/2023 Live sport

27 apr 2011 — Een 81-jarige man uit Harelbeke is in Veurne aangehouden omdat hij een ... De Standaard Ik wil niet kijken naar Godvergeten . En ik ga niet ...

Standard Racing Harelbeke kijken live 1 november 2023 49 minuten geleden — Standard Racing Harelbeke kijken live 1 november 2023 Voetbal Standard mag het in Sclessin opnemen tegen tweedenationaler Harelbeke. Aanvankelijk was mijn vriend Marcel Dumortier ( die twee jaar terug gestorven is) doelman bij de reserven, hij zei zelf dat ik beter was en ruilde spontaan plaats om meteen een loopbaan te beginnen in de ploeg als trainer en voor ik het goed en wel besefte had ik een vaste stek in de eerste ploeg waarin ik van 1930 tot 1943 gespeeld heb. Vader en moeder Vandenborre mochten zich dan al met hand en tand verzetten tegen de voetballoopbaan die zoonlief wilde opbouwen Hilaire liet zich niet van zijn stuk brengen en bleef doelwachter. LIVE Standard Luik - Harelbeke (0-0) || Croky Cup 2023/2024 2 dagen geleden — Live wedstrijd Standard Luik Harelbeke voor de Croky Cup 2023/2024 op 31-10-2023 aanvang 01:00 uur stream updates. Dit seizoen echter houden we het wel vol tot het einde van het seizoen. Daarvoor staan we borg. Ik heb hierbij het idee vooropgesteld een vrije tribune in te schakelen en daarom vraag ik beste supporters en spelers om uw steentje bij te dragen tot een mooie bloei van ons vlubblad. Het moet het vlubblad worden van allen en voor allen artikels buiten de "vrije tribune" zijn ook steeds welkom ( die moeten in ons bezit zijn de maandag voor de eerst volgende thuiswedstrijd) tot daar de inleiding. Nu wil ik nog enkele woordjes zeggen ontrent onze sport. Eerst een woordje tot de spelers. Mens sana in corpone sano ( een gezonde geest in een gezond lichaam). Hou u lichaam gezond door de wekelijkse trainingen te volgen door een regelmatige verzorging. En houdt in dit gezond lichaam een gezonde geest het is te zeggen heb een klare kijk over voetbal. Ik liet me vlug verzorgen en nam mijn plaats opnieuw in. We verloren die dag met 6-0. Verwondingen Daarmee is het hoofdstuk verwondingen aangesneden. Ik heb mjn deel gehad verteld ons Hilaire. Als keeper was het iedere week hetzelfde licht geschaafde billen opnieuw en het duurde telkens tot de donderdag na de wedstrijd voor alle last weg was. De terreinenwaren toen nog niet zo verzorgd als nu, en ook op hard bevroren velden werd gespeeld daarover bestond geen discussie. In het dagelijks leven was Hilaire vloerlegger de geschaafde billen waren dan misschien wel geen pretje in de uitvoering van zijn beroep werd hij niet gehinderd. Anders was het na die memorabele uitwedstrijd in Wevelgem, het had hard gevroren die zondag en de thuisploeg van Wevelgem kreeg een penalty toegekend. Ik duwde de bal buiten maar hoorde de beentjes in mijn duim kraken, ik trok mijn duim meteen weer in de goede stand en speelde de wedstrijd uit. De volgende dag werd het echter duidelijk dat ik enkele weken zou moeten thuisblijven mijn duim was opgezwollen tot onheilspellende afmetingen. Op dergelijke momenten besefte ik overduidelijk hoe gevaarlijk het voetbal wel kan zijn, in die dagen was trouwens nog geen sprake van een verzekering of dergelijke. Een andere wedstrijd in Wevelgem had ook nog meer fraais in petto dit keer was Hilaire die door enkele onstuimige tussenkomsten van twee spelers van de tegenstrevers op gedwongen non actief zette. Hoogst onaangename wedstrijd was dat ik speelde en niet eens brut, een van de spitsen van Wevelgem rukte op en ik dook naar de bal in zijn voeten. ( Bron Gerard Mestdagh 1946) Wat een bestuurslid leiden kan Met bestuurslid bedoel ik "lid van het selectie comite!! Er is namelijk in ons bestuur een selectiecomité dit bestaat uit drie mensen voor de eerste ploeg en de invallers, en dat comité uit drie leden. Ieder lid heeft voor taak, elk op zijn beurt voor een zondag de aanduiding kaarten te schrijven en te verzenden voor de twee ploegen. Op zijn eigen beschouwd is dat geen grote arbeid hoogstens een halfuurtje werk. Maar onderaan de bedoelde kaarten staat er opmerking in te vullen door de speler: In geval van belet M. X tegen de vrijdagavond. Standard Luik - KRC Harelbeke | Beker van België - Ladbrokes 10 uur geleden — Standard Luik - KRC Harelbeke. Mercredi 1 Novembre 2023 12:30. POPULAIR; Helften; COMBO 1STE HELFT/EIND VAN DE WEDSTRIJD; Doelpunten; CORRECTE ... Later in d e wedstrijdmoest door mijn schuld een tweede speler bewusteloos afgevoerd worden ik had hem op zijn slapen getroffen toen ik de bal wegsloeg. Ik zeg het een rotwedstrijd zonder meer. PENALTY'S Vandenborre zijn specialiteit was het stoppen van strafschoppen of beter penalty's ooit heeft hij er in een seizoen achttien gestopt hoe hij dat deed? Ik kan het moeilijk uitleggen dit was een aanvoelen als iemand een penalty trapte ik wist instink waar die bal ging ik had het vele keren bij het rechte eind. Maar daarbij komen dan nog de onvoorziene gevallen en die berokken dan soms heel wat last aan bedoelde lid van het selectie comite. Zo was het onder ander deze week. Vrijdagnamiddag kwam de moeder van Steelandt mij verwiittigen dat haar zoon Roger met zweren geplaagd zat en de zondag niet zou kunnen spelen. Goed onmiddelijk werd Gilbert Merchie verwittigd om mee te gaan met het tweede elftal, wat hij bereidwillig als altijd om mee te gaan. De zaterdagmiddag rond 2 uur kwam André Vleghe mij ook belet geven, want hij zat met een verzworen duim spijtig voorval. Dus nog geen plaatsvervanger!! Eerst naar onze selectie baas de heer Apotheker Dewitte om te beraadslagen wie er zou genomen worden. Dan een lid van bedoelde comité de heer Gustaaf Allegaert, gaan vinden. Maar misschien zei Staf mij ook dat hij zelfmet de invallers niet zou kunnen optreden, dus nog een. Er werd besloten om eens te gaan naar Stasegem, hoe het ging met Steelandt. Met onze secretaris trok ik er naar toe zaterdagmiddag rond 3 uur en we zagen meteen hoe het met hem gesteld was. Hiliare Vandenborre 71 jaar een geboren Harelbekenaar die uitweek naar Beveren Leie beleeft er duidelijk plezier aan dat zijn gewezen ploeg voor de wind gaat in eerste klasse, het is weliswaar een eeuwigheid geleden dat hij nog het stadion betrad maar hij volgt de prestaties van de ploeg nog altijd nauw op de voet via radio en kranten. Toen het stadion nog aan de Deerlijksesteenweg gevestigd was ging ik regelmatig kijken maar het nieuw stadion licht toch duidelijk te ver om er met de fiets naar toe te rijden. Vandenborre was amper de korte broek ontgroeid toen hij reeds zijn entree maakte als keeper van het eerste elftal. Op zijn zestiende stond hij reeds in het doel bij de reserven een jaar later maakte hij reeds een ultieme sprong voorwaarts. Standard-KRC Harelbeke Live wedstrijd - Webfoot.be naar het spel kijken Standard KRC Harelbeke Coupe de Belgique Croky Cup streamen of live op webfoot.be, bekijk de samenvatting, de teamsamenstelling en de ... Standard de Liège: Site officiel Standard de Liège - KRC Harelbeke. 1/16 Crocky Cup | Woensdag 1 november om bekijken. KAA Gent. 3 - 1. Standard. Man van de match. Arnaud Bodart. Verzamelde ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page